Üdvözöljük a Duracell világában

we-are-duracell-logo-white

A Duracell a világ vezető gyártója a nagy teljesítményű alkálielemek, speciális és újratölthető elemek terén. A cég az 1940-es évek elején alakult és azóta a lakossági elemek piacának emblematikus szereplőjévé nőtte ki magát, amit a kompakt méretű, nagy teljesítményű elemeinek köszönhet. És mindennek megtestesítője maga a Duracell Nyuszi.

Duracell Bunny

A TÖRTÉNETÜNK

Show / hide

1920s Így kezdődött a történetünk

Történetünk az 1920-as évek elején kezdődik, egy Samuel Ruben nevű tudós feltalálóval, valamint a wolframszál lelkes gyártójával, akit Philip Rogers Mallorynak hívtak. A Mallory vállalat egy készüléket keresett, amelyre egy kísérlethez volt szüksége. Ruben és Mallory meglátta az ebben rejlő lehetőséget: Ruben feltalálói zsenialitását Mallory gyártói támogatásával kell egyesíteni. Partnerségük, amely 1975-ig, Mallory haláláig tartott, alapozta meg a Duracell Internationalt.

Show / hide

1960s A Duracell az első elem a Holdon

A vállalat első alkálielemei Mallory márkanév alatt kerültek piacra. Az elemeknek ez az új generációja speciálisan a Kodak számára készült, hogy a beépített vakus Instamatic kamerákat táplálja energiával. 1965-ben mutatkozott be a Duracell mint márkanév és innentől kezdve egyre nagyobb hangsúlyt kaptak a lakossági programok és termékek. Az elemek kimondottan olyan cégeknek készültek, mint az Agfa, a Kodak, a Polaroid, vagyis az egyre inkább tömegcikké váló hordozható készülékek, például a magnók és az adó-vevők gyártói. 1969-ben a Duracell részt vett az Apollo 11 küldetésében és ez lett az első elem, amely eljutott a Holdra.

Show / hide

1970 Egy legenda születése

1971-ben a Duracell bemutatta legendássá vált sárgaréz és fekete színeit, amelyek a vezetőképességet, az erőt és elemük kiválóságát jelképezik. A Duracell volt az első elemmárka, amely tévéreklámokban is feltűnt és a hatásos reklámszlogen rövid idő alatt a háztartási mindennapok részéve tette az elemeket: „Egyetlen elem se néz ki így. Egyetlen elem se bírja így." 1973-ban megszületett a Duracell Nyuszi. A New York-i Dancer, Fitzgerald and Sample reklámügynökség készítette az emlékezetes „doboló nyuszi" tévéreklámot. Azóta ez a nyuszi testesíti meg a Duracell elemek hosszú élettartamát a hétköznapi szén-cink elemekhez képest. Az évek során a nyuszi egyszerű játékfigurából a márka játékos és népszerű jelképévé vált, amely kedves, vonzó személyiséget kölcsönöz a Duracell márkának.

Show / hide

2016 Berkshire Hathaway, az állandó otthon

A Berkshire Hathaway vállalat időközben megvette a Duracellt. A Duracell továbbra is kiemelt hangsúlyt helyez a fenntartható növekedésre, az elemipar jövőjét formáló újításokra és a vásárlóink által élvezett, hosszú távú előnyökre, hogy mi legyünk a világ vitathatatlanul első számú vállalata a lakossági elemek területén.

A Duracell Nyuszi életrajza

1973 óta a nyuszi folyamatosan igyekszik lépést tartani az idővel. Ez a fejlődés ugyanakkor párhuzamosan halad a Duracell elemek és termékek minőségének és teljesítményének folyamatos fejlesztésével. Ma a Duracell Nyuszi a világ egyik legismertebb márkafigurája.

Duracell

A piaci részesedés tekintetében a Duracell a világ első számú lakossági elemmárkája és a nagy teljesítményű alkálielemek, speciális és újratölthető elemek vezető gyártója. A márka 1965-ös megjelenése óta világméretű, emblematikus lakossági márkává nőtte ki magát, amely a minőség melletti elkötelezettségéről, megbízhatóságáról és újításairól ismert.

A Duracell világszerte több mint 3300 főt foglalkoztat, regionális központjai vannak az USA-ban, Európában, a Közel-Keleten, Indiában, Afrikában és Ázsiában. 2016. március 1-én a vállalat a Berkshire Hathaway csoport állandó tagja lett.

Energiával ellátni a vásárlók legfontosabb eszközeit

A világban átlagosan 63 Duracell-terméket adnak el másodpercenként és egyre több olyan készülék jelenik meg, amely elemmel működik. A vásárlók számára a Duracell Nyuszi és a „réztetős" embléma az elem szinonimája. Ez óriási dolog: erre az erőre alapozunk, amikor új kihívásokra keresünk új megoldásokat. Célunk, hogy a vásárlók számára mi legyünk az első számú választás, amikor a számukra legfontosabb eszközök működtetéséről van szó, valamint az, hogy hosszú távú értéket nyújtsunk partnereinknek és sikerhez segítsük őket.

Célunk, hogy a vásárlók számára mi legyünk az első számú választás, amikor a számukra legfontosabb eszközök működtetéséről van szó, valamint az, hogy hosszú távú értéket nyújtsunk partnereinknek és sikerhez segítsük őket.

Az innováció, amely sikerhez vezet

A Duracell újításokban gazdag története bővelkedik a versenytársakénál kompaktabb, erősebb, hatékonyabb és hosszabb élettartamú elemek kifejlesztésében. Mióta az 1940-es években lerakták az eredeti vállalat alapjait, a Duracell számos termékével úttörőnek számított az elempiacon. Többek között elsőként rukkoltunk elő az AA és AAA alkálielemekkel, illetve a hallókészülékekbe való gombelemekkel. A Duracell elemei szálltak le először a Holdra és ők működtették az első Logitech vezeték nélküli egereket, amelyek sokkal kényelmesebbé tették a számítógépes munkát.

Az innovatív szemlélet ma is jellemzi a Duracell márkát. Ezt olyan termékek bizonyítják, mint például a Turbo Max, amely a legjobb és legnagyobb teljesítményű, minden készülékhez alkalmazható alkálielemünk. Jelentős összegeket fektetünk a kutatásba és fejlesztésbe, hogy a Duracell termékei minden területen továbbra is a legmegbízhatóbbak maradjanak, legyen szó a legújabb nagy teljesítményű okosjátékokról, a videojátékok konzoljairól vagy az okostelefonokat villámgyorsan feltöltő, hordozható technológiákról.

Emelkedő színvonal, csökkenő környezeti hatás

A Duracell minőségbiztosítása felülmúlja az ISO 9000 szabványokat. Előírásaink megkövetelik a legjobb minőségű alapanyagokat, a teljesítmény és az energiahasználat szigorú tesztelését és felügyeletét. Mielőtt elhagyná a gyárat, minden egyes Duracell elemet minőség-ellenőrzésnek vetünk alá, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák.

A Duracell egyedülálló „POWERCHECK™” kijelzőjén a vásárlók ellenőrizhetik a Duracell elemek energiaszintjét, hogy a lemerülőfélben levő elemek egy kisebb energiaigényű készülékben még új életet kezdhessenek. Ez értéket teremt a vásárlóink számára és csökkenthetik a hulladék mennyiségét is. A Duracell alkálielemei már évtizedek óta nem tartalmaznak semmilyen nehézfémet.

Partnereink támogatása

A Duracell a világ vezető készülékgyártói által első helyen ajánlott elemmárka. Ez a kiemelkedően tartós teljesítménynek és a vásárlók által nagyra értékelt, kiváló minőségű termékeknek köszönhető.

POWERED BY DURACELL

Karrier

Számtalan érv szól amellett, hogy valaki a Duracellnél, a világ első számú lakossági elemgyártójánál dolgozzon! A nagy teljesítményű alkálielemek vezető gyártójaként hiszünk a növekedés támogatásában és a kiválóság megtérülésében. Csatlakozzon a Duracellhez és vegyen részt a megbízható energia folyamatos előállításában!

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK